close

搭家好 我是oooliver

我喜歡美妙的西洋情歌和歌詞

可以來我的 IG YouTube跟我聊聊跟音樂相關的東西喔 ~~d(d'∀')

Insragran https://www.instagram.com/oooliver21/?hl=zh-tw

YouTube https://www.youtube.com/channel/UC4MFQMudt3vvGjVxJaqCbYg

 

 

本曲提示 : 一夜情

 

 

[Chorus]

 

Let's fall in love for the night

讓我們今晚相愛 

And forget in the mornin'

然後在明早忘了吧 

Play me a song that you like

為我彈首你喜愛的歌 

You can bet I'll know every line

你可以猜 我絕對知道每一句歌詞 

I'm the boy that your boy hoped that you would avoid

我是那個你該躲避的那個男孩 

Don't waste your eyes on jealous guys, fuck that noise

別浪費你的眼神在那些嫉妒的人 去他的閒言閒語 

I know better than to call you mine

我不想輕易的說你是我的女友 
 

 

[Verse 1]
You need a pick me up?

你需要人載? 

I'll be there in twenty-five

我會在25分鐘內到 

I like to push my luck

我喜歡再次冒險 

So take my hand, let's take a drive

所以牽起我的手 我們去晃晃吧 

I've been livin' in the future

我已經在夢寐的未來了 

Hopin' I might see you sooner

希望能快點在那見到你 

I want you riding shotgun  

我想你坐在副駕 

I knew when I got one right

當我右轉 
 

[Chorus]

Let's fall in love for the night

讓我們今晚相愛 

And forget in the mornin'

然後在明早忘了吧 

Play me a song that you like

為我彈首你喜愛的歌 

You can bet I'll know every line

你可以猜 我絕對知道每一句歌詞 

I'm the boy that your boy hoped that you would avoid

我是那個你該躲避的那個男孩 

Don't waste your eyes on jealous guys, fuck that noise

別浪費你的眼神在那些嫉妒的人 去他的閒言閒語 

I know better than to call you mine

我不想輕易的說你是我的女友 

 
I love it when you talk that nerdy shit

我喜歡的講些屁話的時候 

We're in our twenties talking thirties shit

我們在20歲時暢談30歲時的瑣事 

We're making money but we're savin' it

我們賺錢但不花 

'Cause talking shit is cheap and we talk a lot of it

因為聊天很便宜所以我們聊了一堆 

You won't stay with me, I know

我知道 你之後不會陪著我 

But you can have your way with me 'til you go

你可以用你喜歡的方式擁有我 直到你走 

And before your kisses turn into bruises, I'm a warning

在你的吻變成傷痛前我都會警戒著。 
 


Let's fall in love for the night 讓我們今晚相愛 

And forget in the mornin' 然後在明早忘了吧 

Play me a song that you like 為我彈首你喜愛的歌 

You can bet I'll know every line 你猜我絕對知道每一句歌詞 

'Cause I'm the boy that your boy hoped that you would avoid 我是那個你該躲避的那個男孩 

Don't waste your eyes on jealous guys, fuck that noise 別浪費你的眼神在那些嫉妒的人 去他的閒言閒語 

I know better, I know better 我知道 我知道 

I know better than to ever call you mine 我知道不去擁有你是比較好的選擇

 

 

 

my youtube channel  https://www.youtube.com/channel/UC4MFQMudt3vvGjVxJaqCbYg?view_as=subscriber  乾屑搭家支持一下 愛大甲

在 Instagram 查看這則貼文

. 《FINNEAS - Let's Fall In Love For The Night》 - 【Lyrics】 You won't stay with me, I know But you can have your way with me 'til you go And before your kisses turn into bruises, I'm a warning 我知道 你以後不會陪著我 但你可以用你喜歡的方式和我相處 直到你離開 在你的吻變成傷痛前我都會警戒著 . Let's fall in love for the night And forget in the mornin' 就在今晚我們相愛吧 然後在明早就忘記吧 - 【Brief】 侷限於今晚 就在今晚 我們相愛吧 晨曦來臨前忘記吧 你有你的男人 就算我們很投機 但還是先這樣就好 - 【My words】 女孩呀男人呀 別暈船啦 - #給 感情模糊的朋友(戀人) 或 一夜情暈船的人 #finneas #letsfallinloveforthenight #love #lovesong #onenightstand

Olivia Wonderland(@oooliver21)分享的貼文 於 張貼

arrow
arrow

    火星塵埃 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()