close

搭家好 我是oooliver

我喜歡美妙的西洋情歌和歌詞

可以來我的 IG YouTube跟我聊聊跟音樂相關的東西喔 ~~d(d'∀')

Insragran https://www.instagram.com/oooliver21/?hl=zh-tw

YouTube https://www.youtube.com/channel/UC4MFQMudt3vvGjVxJaqCbYg

 

 

 

Why Don't We - What Am I

 

I met her on a Monday evenin

我在星期一的傍晚遇見她

She was standing outside of the park and ride

她站在公園的外面

And I said, "Hey ma, where you been?

"然後我問 “呦 你從哪裡來的?”

"Been looking for a woman like you for all my life"

“我花了一生就為了尋找跟你一樣的女孩”

And she said, "Hola, talk to me "Before I have to leave"

然後她說 “嗨 跟我聊聊吧 在我要離開前”

And one day we could be

祈望未來某一天

Maybe more than two lost souls just passing by

我們不再是兩個失去靈魂的空殼擦肩而過

Knew I was falling when I looked inside your eyes

正當我深望你雙眸時我知道我正越陷越深

She said, "I know you are, but what am I?"

她說 “我知道你的重要 那我又在你心中佔多少呢?”

Tell me, have you seen a sunset

告訴我 你是否曾看著黃昏
Turn into a sunrise?

直到日出?

Kiss right through the night?

然後擁吻整夜?

'Cause we should try that sometime

因為我們可以試看看

Hold you 'til the mornin'

抱著你直到清晨

And if I said I'm fallin'

如果我說我深愛你

Would you just reply

你是否會回答

"I know you are, but what am I?"

"我對你來說也是特別的存在?"

What am I?

我對你多重要呢?
(Ah-ooh)
What am I?

我對你多重要呢?
(Ah-ooh)

Open the door to my apartment, we get in

打開我公寓的門 當我們走進

Kissin' on my neck and throw my jacket to the side

你親吻我的脖子 脫下我的外套丟到一旁

I know your heart is beating quick

我知道你的心小鹿亂撞

And if you put your head on my chest hear the same in mine, yeah

如果你把你頭放到我的胸前去聽能聽得和你一樣的心跳

And we'll be making love

耶我們會共度一夜春宵

Until the sun comes up

直到日出

But one day, maybe I

但有一天 或許我

I could put a ring on your finger before you change your mind, yeah

我能把婚戒戴在你的手上 在你改變心意之前 耶

Knew I was falling when I looked inside your eyes

正當我深望你雙眸時我知道我正越陷越深

She said, "I know you are, but what am I?"

她說 “我知道你的重要 那我又在你心中佔多少呢?”

 

Tell me, have you seen a sunset

告訴我 你是否曾看著黃昏

Turn into a sunrise?

直到日出?

Kiss right through the night?

然後擁吻整夜?

'Cause we should try that sometime

因為我們可以試看看

Hold you 'til the mornin'

抱著你直到清晨

And if I said I'm fallin'

如果我說我深愛你

Would you just reply

你是否會回答

"I know you are, but what am I?"

"我知道你的心意 但我不知道我準備好了沒"

What am I?

我對你又多重要呢?
(Ah-ooh)
What am I?

我對你又多重要呢?
(Ah-ooh)
What am I?

我對你又多重要呢?
(Ah-ooh)

Tell me, have you seen a sunset

告訴我 你是否曾看著黃昏

Turn into a sunrise?

直到日出?

Kiss right through the night?

然後擁吻整夜?

'Cause we should try that sometime

因為我們可以試看看

Hold you 'til the mornin'

抱著你直到清晨

And if I said I'm fallin'

如果我說我深愛你

Would you just reply

你是否會回答

"I know you are, but what am I?"

我知道你的重要 那我又在你心中佔多少呢?”

Tell me, have you seen a sunset

告訴我 你是否曾看著黃昏

Turn into a sunrise?

直到日出?

Kiss right through the night?

然後擁吻整夜?

'Cause we should try that sometime

因為我們可以試看看

Hold you 'til the mornin'

抱著你直到清晨

And if I said I'm fallin'

如果我說我深愛你

Would you just reply

你是否會回答

"I know you are, but what am I?"

"我對你來說也是特別的存在?"

arrow
arrow

    火星塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()